Dom vet ingenting om oss

Gaah jag är så irriterad och frustrerad just nu. Jag kommer aldrig klara den där satans teroriprovet! jag har suttit och pluggat i flera veckor nu, men det går ju inte bättre för det. Ingen som vill låsas vara mig och göra provet åt mig? nej Emma ska komma och hjälpa mig i morgon med pluggandet.
åh jag hatar när folk inte svarar på ens sms, jag vet att det kan vara så att man inte har pengar. Men det är ändå sjukt fustrerade. När man inte vet. Tycker ni inte?
En annan sak jag stör mig på är att vänner man haft förut men som man glidigt i sär med, inte höra av sig om man precis berättat värsta grejen för den, borde man inte fråga hur det är med den personen då?
Aja nu blev det ett ganska drygt inlägg, jag har en sak å glatta mig åt idag iaf. Jag har gjort klart Matte B kursen och jag fick godkänt! whooo och så redovisade jag idag och det gick bra.
I helgen ska jag träffa min underbara vänner från skolan, vi gör inte det så ofta. Men vi lär nog ses mycket oftare när Malin äntligen fyllt 18 år och kan följa med oss ut.
Aja hoppas ni mår bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet vad du menar gumman och du vet att jag alltid finns för dig <3<3

Ska bli super kul i helgen :)<3

2009-11-16 @ 20:18:05
Postat av: Anna

det vet jag gumman! Desamma gäller dig min fina vän<3

Ja det blir det verkligen :)

2009-11-17 @ 10:09:12
URL: http://annaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0