Baby, did you forgett to take your meds?

Just nu sitter jag bara i skolan och ska egentligen jobba med uf, men det går lite segt. Sofia och jag var tidigare nere på banken och la in pengar på vårt förtag. Så nu har vi regresterat vårat förtag.
Senare ska jag övningsköra, as drygt för jag måste sitta kvar i skolan och vänta på att lektionen ska börja, slutar nämligen klockan halv 4 och lektionen börjar kl kvart över 4. hoppas det är nån söt människa som vill vänta med mig.
I kväll är det träning också, men jag vet inte om jag kommer att hinna dit. Annars tränar jag själv hemma.


Byby


Kommentarer
Postat av: Mollan

jag kanske kan vänta med dig baby<3

2009-10-20 @ 12:30:55
Postat av: Mollan

jag kanske kan vänta med dig baby:) <3

2009-10-20 @ 12:32:42
Postat av: Anna

ÅÅ jaa! hoppas du kan det! <3<3<3<3<3

2009-10-20 @ 12:33:29
URL: http://annaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0