Ska vi säga så då?

kom precis hem från Rodhen natt, Det var par tävling och jag sprang med pappa och vi kom 7a! bästa rånäs lag.
Igår var jag med sofia hela dagen och kollade efter maskerad kläder, men sen när vi åkte hem till henne bestämmde vi oss för att inte gå på maskerad festen. Så vi förade lite hos johan och bettan innan vi drog till Mobergs. Det var grymt kul. jag älskar verkligen att dansa låss. Vi kom hem till johan igen kl 3 typ och då gjorde vi rostade mackor. Mumms.
Nej nu ska jag sova, jag är verkligen jätte trött. Hade så bra.

Jag har alltid så roligt med dig, Sötsofia!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har alltid roligt med dig med gumman! :) puss på dig snuttan! <333333

2009-11-03 @ 13:35:28
URL: http://sofiaelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0