Dom jävlarna ska skjutas

Känns så himla bra att vi har kommit i gång med vårt UF nu äntligen, whoo. Jag håller på att göra visitkort, men jag tror Emma också gör det? hihi
senare blir det redovisnig på historian, är fett nervös. hoppas det blir bra.
igår var jag på Natt km, vilket gick sådär. Men vann km i D18 iaf. fast det var ju inte så svårt, när det bara var jag med ;) hihi
ikväll är det premier av Greys antomy! Hoppas att inte lissie och gerge dör nu bara.

ps. Emma jag vill inte ha rosa längre, hjälp mig?

byby

Anna

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha jasså de vill du inte ;) vad ere som inte ska va rosa?

2009-09-30 @ 12:03:27
Postat av: Anna

Tack emma, blir lite mindre fjortis med mörk bakrund :)

2009-09-30 @ 12:31:17
URL: http://annaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0