Ever since I was eight or nine I’ve been standing on the shoreline

Jag älskar att läsa böcker, speciellt om det handlar om något som har hänt på riktigt. Just nu har jag fastnat för andra världskriget. förut läste jag mycket om Barn som fallit illa i sin barndom. Det är mycket intressant. Å nu väntar jag bara på att det ska bli bokrea så jag kan handla massa böcker! Jag köpte 8 böcker förra året, men jag är inte lika rik iår så det blir nog lite färre.
På fredag ska jag och Matilda till fotostudio. kommer nog blir riktigt roligt tror jag. Jag måste bara hitta fram tre plagg som jag kan ha på mig när vär vi fotoas.
Nej nu måste jag verkligen plugga och dricka te. ByBy


Kommentarer
Postat av: Malin

va roligt med model bilder gumman :D jag vill åxå göra det! :)

2010-02-03 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0