Varför blir du alltid så full? Säger jag, jag är fullare.

förra veckan betsod av massa roliga, härliga, fina och lite galna saker. betygen var satta och nu åter stod bara alla festligheter som studentfotografering, studentluch och senare studentdagen. i onsdag var jag även ute med fina människor för att fira att jag fyllde år i torsdags. Studentdagen var grymt roligt och underbart, vädert kunde ha vart bättre men vem bryr sig när man tar studenten? värre är det när man vaknar upp dagen efter studenten och tror att man har fått världens bakfylla när man egentligen har blivit väldigt sjuk.
I morgon börjar iaf verkligheten för då ska jag iväg till sommarjobbet och äntligen få mitt schema för sommaren! jag hoppas på mycket jobb så jag får mycket pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0