snuten slutade leta igår

Jag känner mig lätt som en fjäder, jag vill bara hoppa om kring och lyssna på musik. jag blir på så bra humör när jag tänker på allt jag har att se fram i mot! siesta, studenten, jukola, arvika, sommarjobb och allt som hör till sommarn!
Jag är också glad över att orienterings säsongen går över till enbart sprint tävlingar. vilket inebär kort distans och lättare orientering! plus att jag längtar tills vi åker till finland för att springa den kanske roligaste tävlingen på året JUKKOLA.
Men innan jag kan slappna av måste jag bli färdig med alla uppgifter i skolan, och jag hoppas jag får MVG i svenska nu! skulle sitta otroligt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0